💝 Vezi cadouri de ziua de naștere personalizate: click

FAQ

Comandă

Îmi pot anula comanda?

Înțelegem că oricine se poate răzgândi sau își schimba părerea cu privire la alegerea unui produs. Orice modificare poate fi comunicată prin e-mail, trimițând un mesaj la info@piclo.ro. Dacă comanda ta a fost deja expediată, va fi necesar să completezi un formular de retragere.

Cum vă pot contacta dacă am nevoie de ajutor?

Dacă ai întrebări, ne puteți contacta prin e-mail la: info@piclo.ro (de luni până vineri, 9:00. - 15:00) sau telefonic la +40 312297972 (de luni până vineri, 9:00. - 15:00)

Voi primi o confirmare după plasarea comenzii?

Da, după plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, vei primi un e-mail automat de confirmare. Dacă nu l-ai primit, te rugăm să verifici folderul SPAM sau contactează-ne.

Retururi și reclamații

Pot returna produsul?

Sigur că poți. Dacă nu ești complet mulțumit de produsul comandat, îl puteți returna în termen de 365 de zile de la momentul achiziției. După ce produsul va fi returnat, îți vom restitui suma plătită pentru acesta.

Cum pot face un retur?

Dacă produsul pe care l-ai primit nu a fost la înălțimea așteptărilor tale, vă rugăm să ne contactezi, oderindu-ne numărul comenzii tale și o fotografie a produsului primit. Îți vom trimite atunci prin e-mail toate detaliile necesare pentru efectuarea unui retur pe cheltuiala noastră.

Când voi primi rambursarea pentru bunurile returnate?

Rambursarea se va face în termen de 7 zile lucrătoare din momentul primirii coletului.

Cum pot face o reclamație?

Dacă produsul pe care l-ai primit are un defect sau este deteriorat, te rugăm să contactezi biroul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail. Pentru a simplifica procesul, atașează la mesaj o fotografie care arată defectul produsului și include numărul comenzii în subiectul mesajului.

Cum pot schimba produsul cu altul?

Nu este posibil să schimbi produsul cumpărat cu altul. Dacă nu dorești să păstrezi produsul cumpărat, îl poți returna. Ulterior, poți plasa o nouă comandă.

Livrare

Care sunt metodele de livrare?

Metode actuale de livrare în România:

  • Curier Packeta - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 19 lei.
  • Curier Cargus - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 20 lei.
  • Curier DPD - timpul de livrare este de până la 20 zile lucrătoare - 9 lei.
  • Puncte de colectare Packeta - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 17 lei.
  • Sameday Box - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 19 lei.

Comenzile de peste 175 lei sunt livrate complet gratuit!

Există livrare gratuită?

Comenzile de peste 175 lei sunt livrate complet gratuit!

Cum voi afla dacă mi s-a trimis comanda?

După ce comanda ta va fi expediată, vei primi un link cu care va fi posibil să-ți urmărești coletul pe site-ul firmei de curierat.

Nu ai găsit răspunsul?

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta, contactează-ne folosind formularul de mai jos.