FAQ
Ordin
Îmi pot anula comanda?
Îmi pot anula comanda?
Înțelegem că oricine se poate răzgândi sau se poate răzgândi cu privire la alegerea unui produs. Orice modificare poate fi raportată prin e-mail la info@piclo.ro . Dacă comanda dvs. a fost deja expediată, va trebui să trimiteți un formular de retragere.
Cum te pot contacta dacă am nevoie de ajutor?
Cum te pot contacta dacă am nevoie de ajutor?
Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta prin e-mail la: info@piclo.ro (de luni până vineri, 9:00. - 15:00) sau telefonic la +40 312297972 (de luni până vineri, 9:00. - 15:00)
Voi primi confirmare după plasarea comenzii?
Voi primi confirmare după plasarea comenzii?
Da, după plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, veți primi un e-mail automat de confirmare. Dacă nu l-ați primit, vă rugăm să verificați folderul SPAM sau să ne contactați.
Retururi și reclamații
Pot returna produsul?
Pot returna produsul?
Sigur că poți. Dacă nu sunteți complet mulțumit de produsul nostru, îl puteți returna pentru o rambursare completă în termen de 365 de zile de la cumpărare.
Cum pot face o retur?
Cum pot face o retur?
Dacă produsul pe care l-ați primit nu a fost la înălțimea așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați și să furnizați numărul comenzii. Vă vom trimite prin e-mail toate datele necesare pentru a returna comanda pe cheltuiala noastră.
Când voi primi o rambursare pentru bunurile returnate?
Când voi primi o rambursare pentru bunurile returnate?
Rambursarea se va face în termen de 7 zile lucrătoare din momentul primirii coletului.
Cum pot face o reclamație?
Cum pot face o reclamație?
Dacă produsul pe care l-ați primit are un defect sau este deteriorat, vă rugăm să contactați biroul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail. Pentru a simplifica procesul, atașați la mesaj o fotografie care arată defectul produsului și includeți numărul comenzii în subiectul mesajului.
Cum pot schimba un produs?
Cum pot schimba un produs?
Nu se poate schimba produsul. Puteți returna produsul nedorit și apoi plasați o nouă comandă.
Livrare
Care sunt metodele de livrare?
Care sunt metodele de livrare?
Metode actuale de livrare în România:
- Curier Packeta - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 19 lei.
- Curier Cargus - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 20 lei.
- Curier DPD - timpul de livrare este de până la 20 zile lucrătoare - 9 lei.
- Puncte de colectare Packeta - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 17 lei.
- Sameday Box - timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare - 19 lei.
Comenzile de peste 175 lei sunt livrate complet gratuit!
Există livrare gratuită?
Există livrare gratuită?
Comenzile de peste 175 lei sunt livrate complet gratuit!
Voi ști că comanda mea a fost expediată?
Voi ști că comanda mea a fost expediată?
Da, după trimiterea comenzii, veți primi un link pentru a vă urmări coletul pe site-ul curierului selectat.