💝 Vezi cadouri de ziua de naștere personalizate: click

Statut

Regulamentul magazinului Piclo.ro

Citiți regulamentele magazinului online Piclo.ro. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați.
Aceste reglementări sunt valabile de la 1 februarie 2024.

 

I Dispoziţii generale

§1. Definiții
1. Piclo.ro. – Portal online (magazin online) situat la adresa piclo.ro, prin care Clientul poate achiziționa Bunuri și Conținut Digital oferite spre vânzare în magazinul online și prin care vânzătorul oferă servicii electronic
2. Bunuri – un produs fizic care poate fi comercializat (vândut), disponibil pentru cumpărare la Piclo.ro.
3. Conținut digital – Conținut digital, care nu este livrat pe un mediu tangibil, care poate fi tranzacționat (vândut), disponibil pentru cumpărare la Piclo.ro.
4. Utilizator – persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică, având un cont la Piclo.ro.
5. Client – ​​persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică cu capacitate juridică fără personalitate juridică, care efectuează achizații la Piclo.ro. cumpărături.
6. Consumator – un Client care este persoana fizica care incheie un contract cu Vanzatorul in cadrul magazinului online Piclo.ro. care nu are legătură directă cu afacerea sau activitatea sa profesională}.
7. SOCIETATEA Piclo.ro. / Vanzator – MGD Sp. z o. o. cu sediul în Varşovia 03-885, ul. Ksiącia Ziemowita 53, înscrisă în Registrul Curții Naționale sub numărul 0000907615, NIP: 5242921338, REGON: 389293667. Sediul social al companiei este situat în Varșovia, la adresa ul. Ksiącia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa. Date de contact: info@piclo.ro.
8. Serviciu digital - Un serviciu care permite Clienților să achiziționeze Bunuri și Conținut digital selectate dintre cele disponibile la Piclo.ro.
9. Vizitător – o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică care vizitează Piclo.ro. fără a fi autentificat ca utilizator sau fără a avea un cont la Piclo.ro..
10. Lucrări grafice - Lucrări în conformitate cu Legea din 4 februarie 1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe (text consolidat: Jurnalul de Legi 2006, nr. 90, articolul 631, astfel cum a fost modificat.
11. Antreprenor – o persoană fizică, o persoană juridică și o unitate organizatorică care nu este persoană juridică, căreia i se conferă capacitate juridică printr-un act separat, care desfășoară activități de afaceri în nume propriu și utilizează magazinul online Piclo.ro. în legătură cu activitatea desfășurată.
12. Antreprenor cu drepturi de consumator - persoana fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din continutul prezentului contract rezultă că nu are caracter profesional pentru acesta, rezultat in special din obiectul activității sale de afaceri, pus la dispoziție în baza prevederilor privind Inregistrarea Centrala și Informarea privind Activitatea Economică.
13. Legea consumatorului - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumătorilor (Jurnalul de legi din 2014, pct. 827, cu modificările ulterioare).
14. Regulamente - aceste reglementări, care în sfera Serviciilor Electronice sunt reglementările la care se face referire la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Jurnalul de legi din 2002, nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare)

§2. Temei juridic
Serviciul digital este furnizat pe baza Regulamentelor și a prevederilor aplicabile ale legislației poloneze.

§3. Cerințe tehnice
Pentru a utiliza Piclo.ro. este necesară:
a) având un computer cu un browser web instalat, a cărui configurație permite accesul la Piclo.ro. pe site-ul web piclo.ro, precum și acceptarea și utilizarea cookie-urilor și conectarea dispozitivului final la Internet,
b) având activă poștă electronică (e-mail).

§4. Cerințe legale
1. Fiecare Utilizator și Client este obligat să citească și să accepte necondiționat prevederile Regulamentelor înainte de a utiliza Piclo.ro.
2. Fiecare Utilizator și Client declară că are capacitate juridică deplină.

§5. Obiectul Regulamentelor
Regulamentul specifică termenii și condițiile pentru furnizarea Serviciului Digital de către COMPANIA Piclo.ro prin intermediul magazinului online disponibil la Piclo.ro.

II Utilizarea Serviciului Digital

§6. Scopul Serviciului Digital
Scopul principal al Serviciului Digital este de a permite Utilizatorilor și Vizitatorilor să achiziționeze Bunuri și Conținut Digital.

§7. Verificarea antecedentelor
1. COMPANIA Piclo.ro. exercită diligența necesară pentru a furniza Serviciul la cel mai înalt nivel.
2. În cazul produselor care necesită producție de către Piclo.ro. design grafic individual pentru un client Piclo.ro. se angajează să producă gratuit maximum 3 desene grafice (sau corecții de design) pentru fiecare produs comandat. În cazul în care Clientul dorește să facă o corecție la proiect, aceasta se va face în zile lucrătoare în termen de 24 de ore de la primirea informațiilor despre corectare.
Dacă CLIENTUL este interesat de alte proiecte sau corecții Piclo.ro. poate necesita o taxă suplimentară de design grafic. Valoarea suprataxelor va depinde de tipul de produs comandat.
§8. Nu este necesară înregistrarea
1. Răsfoiți gama de Bunuri disponibile la Piclo.ro. nu este necesară înregistrarea.
2. Pentru achiziție de Bunuri de la Piclo.ro. nu este necesară înregistrarea.

§9. Înregistrarea contului la Piclo.ro
1. Pentru a vă înscrie la Piclo.ro. vă rugăm să completați formularul de înregistrare, furnizând numele și prenumele sau porecla (nickname), adresa de e-mail și parola, acceptați regulamentul Piclo.ro.
2. Înregistrare la Piclo.ro. este voluntar și gratuit.

§10. Log in
După înregistrarea la Piclo.ro. De fiecare dată când vă autentificați, utilizați datele furnizate în formularul de înregistrare.

§11. Ștergerea unui cont
Pentru a șterge contul Utilizatorului de pe Piclo.ro. vă rugăm să trimiteți un mesaj electronic (e-mail) prin care solicitați ștergerea contului dvs. la următoarea adresă: info@piclo.ro


§12. Invitație la încheierea unui contract
Informații despre bunuri și conținut digital disponibile în gama Piclo.ro. constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul art. 71 din Codul civil.

§13. Preturi
Prețurile bunurilor și conținutului digital indicate pe Piclo.ro:
a) includ TVA și sunt exprimate în zloți polonezi ca sume brute;
b) nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare depind de metoda de livrare a Bunurilor către Client, de valoarea și dimensiunea comenzii și sunt furnizate atunci când Clientul alege metoda de livrare a produsului. Costul total al comenzii (adică prețul Bunurilor, inclusiv costurile de livrare) este indicat în coș înainte ca Clientul să plaseze comanda.

§14. Modificări de preț
1. COMPANIA Piclo.ro. își rezervă dreptul de a modifica prețurile Bunurilor în mod continuu. Dreptul la care se face referire în teza anterioară nu afectează comenzile plasate înainte de data intrării în vigoare a modificării prețului.
2. În cazul unei reduceri de preț, COMPANIA Piclo.ro. Mă angajez să ofer, pe lângă prețul redus, cel mai mic preț al produsului din ultimele 30 de zile.

§15. Livrare
1. COMPANIA Piclo.ro plasează pe subpagina Piclo.ro prezentând o anumită Bună informații despre numărul de zile lucrătoare, adică zile lucrătoare de luni până vineri, excluzând sărbătorile legale, în care va fi realizată expedierea cu obiectul comenzii. Informațiile de mai sus reprezintă timpul numărat din momentul în care comanda este acceptată pentru procesare și până la trimiterea subiectului comenzii către Client prin dulapuri de coletă Inpost sau o companie de curierat. Timpul de procesare a comenzii este dat ținând cont de data finalizării tuturor Bunurilor comandate. Timpul de procesare a comenzii depinde de disponibilitatea unui bun dat.
2. În Polonia și în afara Poloniei, obiectul comenzii poate fi livrat prin dulapuri pentru colete Inpost sau printr-o companie de curierat la adresa sau punctul de colectare indicat de Client.
3. Piclo.ro nu este responsabil pentru impunerea unor taxe vamale stabilite de țara de destinație la expedierea coletului în afara Poloniei.
4. Piclo.ro nu este responsabil pentru timpul de livrare prelungit sau lipsa livrării din cauza furnizarii de către Client a unor date incorecte sau incomplete, inclusiv o adresă de livrare incorectă sau incompletă sau lipsa acceptării proiectului (unele produse necesită acceptarea proiectului pregătit înainte ca comanda să poată fi procesată).
5. Metode de livrare disponibile:
a) livrare prin curier; ramburs la livrare livrare prin curier.
b) Puncte de preluare.
6. Costurile de livrare sunt indicate clar la plasarea comenzii. Acestea depind de modalitatea de livrare și plată aleasă de Client.
7. Termenul maxim de livrare in Polonia este de pana la 14 zile lucratoare de la data creditarii contului bancar sau a contului de decontare al COMPANIEJ Piclo.ro in cazul plătii în avans (plați electronice) sau de la data plasării comenzii in cazul rambursului.
8. După predarea coletului către curier, Piclo.ro nu este responsabil pentru:
a) Nepreluarea coletului de către Client
b) Clientul refuză să accepte coletul
c) Primirea coletului de către o persoană neautorizată
d) Întârziere la livrare din cauza unor erori ale firmei de curierat

9. Conținutul digital nu este livrat pe un mediu tangibil. Când comenzile sunt procesate, acestea sunt trimise Clientului prin WeTransfer.

10. Doriți să plasați o comandă de produse personalizate în magazinul nostru și să accelerați implementarea acesteia? Tot ce trebuie să faceți este să achiziționați produsul „Livrare Express” atunci când plasați comanda. Vom procesa comanda dvs. izolată, ceea ce în majoritatea cazurilor înseamnă livrare în ziua următoare.

Ce ar trebui să vă amintiți?
a) timpul de procesare a comenzii se calculează din momentul în care plata este creditată în contul magazinului
b) comenzile care necesită aprobarea proiectului nu vor fi procesate de noi până când nu acceptați proiectul
c) livrarea prin curier este o chestiune independentă - nu poate fi accelerată
d) onorarea comenzii expres se aplica doar onorarii comenzii de catre firma noastra, nu si livrarii prin curier
e) dacă, din motive tehnice independente de controlul nostru, nu putem procesa rapid comanda dumneavoastră (indisponibilitatea produsului, defecțiunea mașinii etc.), veți fi informat imediat și fondurile plătite vor fi returnate în contul dumneavoastră.


§16. Procesul de comandă
1. Procesul de comandă începe făcând clic pe butonul „Adaugă în coș” de pe pagina produsului. Următorul pas este să intri în pagina coșului și să selectezi metoda de plată și livrare a comenzii. Apoi conectează-te sau plasează o comandă ca Vizitator. În ambele cazuri, trebuie furnizate detaliile adresei și datele care să permită un contact suplimentar cu Clientul. Va apărea apoi un rezumat al comenzii care conține toate informațiile relevante, inclusiv în special costurile, descrierea mărfurilor, informații despre livrare și informații despre drepturile consumatorului în legătură cu achiziția. Ultimul pas al procesului de comandă este să faceți clic pe butonul „Plătiți acum”.
2. Piclo.ro își rezervă dreptul de a refuza procesarea unei comenzi al cărei conținut sau fotografie ar putea încălca legislația poloneză sau internațională, inclusiv conținut care incită la ură pe baza diferențelor naționale, etnice, rasiale sau religioase, promovează violența, conținut pornografic, încalcă demnitatea sau bunul nume al terților și contravine principiilor coexistenței sociale și considerate în general reprobabile din punct de vedere moral.
3. Clienții magazinului sunt responsabili pentru conținutul și fotografiile care, dacă sunt plasate pe produs la cererea clientului, ar încălca drepturile de autor și drepturile conexe.
4. Comanda neplătită va fi anulată automat după 7 zile. Dacă doriți să finalizam un alt proiect pentru dvs., plasați o nouă comandă.
5. Facturile și facturile de corectare se trimit numai prin e-mail.

§17. Plăți
1. Piclo.ro COMPANY permite următoarele metode de plată:
a) Transfer online rapid sau card de credit
- realizat prin intermediul site-ului 
b) Transfer într-un cont bancar
- timpul de procesare a comenzii se calculează din momentul în care fondurile sunt înregistrate în contul bancar al Piclo.ro
- număr de cont bancar: 43 1140 1010 0000 4937 2600 1006 (mBank)
c) Ramburs la livrare. Suma maximă a comenzii pentru care acceptăm ramburs la livrare este de 300 PLN.
- opțiune plătită suplimentar - coastă 15 LEI

§18. Termeni și condiții de utilizare a promoției
1. Promoțiile din magazinul online Piclo.ro rulează periodic. Durata fiecărei promoții este specificată de Piclo.ro în oferta care comunică o anumită promoție.
2. Fiecărui Participant la Promoție i se vor trimite produsele promoționale sau se vor aplica reduceri corespunzătoare la achizițiile din magazin.
3. Promoțiile nu pot fi combinate cu alte promoții și reduceri din magazin.

§19. Plângeri
1. Piclo.ro este răspunzător față de Client dacă Bunurile vândute prezintă un defect fizic sau legal (garanție).
2. Piclo.ro este răspunzător în temeiul garanției pentru defectele fizice care existau la momentul în care pericolul a trecut către Client sau rezultat dintr-o cauză inerentă Bunurilor vândute în același timp. Defectul fizic constă în nerespectarea Bunurilor vândute cu Contractul de vânzare. În special, Bunurile vândute sunt incompatibile cu Acordul de vânzare dacă:
a) nu are proprietăți pe care un Bun de acest tip ar trebui să le aibă datorită scopului indicat în Contractul de vânzare sau rezultând din circumstanțe sau scop;
b) nu are proprietățile despre care COMPANIA Piclo.ro le-a asigurat Clientului, inclusiv prin prezentarea unui eșantion sau model,
c) nu este potrivit scopului despre care Clientul a informat Piclo.ro la încheierea Contractului de vânzare, iar Piclo.ro nu a ridicat nici o obiecție cu privire la acest scop,
d) a fost livrat Clientului într-o stare incompletă,
e) în cazul instalării și pornirii sale incorecte, dacă aceste activități au fost efectuate de SOCIETATEA Piclo.ro sau de un terț pentru care SOCIETATEA Piclo.ro este responsabilă, sau de către Clientul care a urmat instrucțiunile primite de la SOCIETATEA Piclo.ro.
3. Piclo.ro este răspunzător față de Client dacă Bunurile vândute sunt proprietatea unei terțe părți sau dacă sunt grevate de drepturile unui terț și dacă limitarea în utilizarea sau eliminarea Bunurilor rezultă dintr-o decizie sau hotărâre a unei autorități competente; în cazul vânzării dreptului, COMPANIA Piclo.ro este responsabilă și de existența dreptului.
4. Piclo.ro este exonerat de răspundere în temeiul garanției dacă Clientul cunoștea defectul în momentul încheierii Contractului de vânzare. Apoi, Bunurile pot fi reclamate numai dacă este dezvăluit un alt defect - necunoscut Clientului în momentul achiziției.
5. Piclo.ro este răspunzător față de Client pentru Bunurile vândute dacă se constată un defect în termen de 2 ani de la data livrării acestuia.
6. Clientul are la dispoziție un an de la data constatării defectului pentru a depune o cerere de garanție către Piclo.ro.
7. În cazul unui defect, Clientul poate depune o reclamație de garanție către Piclo.ro și poate solicita una dintre cele patru acțiuni:
a) înlocuirea Bunurilor cu una nouă,
b) repararea Bunurilor,
c) reducerea prețului,
d) retragerea din contract - dacă defectul este semnificativ.
Alegerea cererii depinde de Client.
8. În cazul în care Clientul solicită înlocuirea sau repararea Bunurilor, Piclo.ro poate refuza să satisfacă această solicitare, cu condiția ca opțiunea indicată de Client:
a) ar fi imposibil de implementat pentru FIRMA Piclo.ro
sau
(b) ar necesita costuri excesive în comparație cu a doua cerere posibilă.
9. În termen de 7 (șapte) zile calendaristice, Piclo.ro va răspunde la reclamația Clientului și îl va informa despre cursul de acțiune ulterioară.
10. O condiție necesară pentru ca COMPANIA Piclo.ro să ia în considerare o reclamație este ca Clientul să livreze Bunul (Bunurile) reclamat(e) împreună cu dovada achiziționării Bunului(lor) de la COMPANIA Piclo.ro la următoarea adresă: MGD sp. z o. o. ul. Książe Ziemowita 53 (cladirea 4A), 03-885 Varșovia. Costul de livrare a Bunurilor este suportat de COMPANIA Piclo.ro până la suma celei mai ieftine metode de livrare oferite la achiziționarea Bunurilor de la Piclo.ro.
11. Dacă, din cauza tipului de defect, a tipului de Bunuri sau a metodei de instalare a acestuia, livrarea Bunurilor de catre Client ar fi imposibilă sau excesiv de dificilă, Clientul este obligat să pună Bunurile la dispoziția Piclo.ro in locul in care se află Bunurile.
12. În cazul în care reclamația este considerată în favoarea Clientului, COMPANIA Piclo.ro, în funcție de cerere, va repara sau înlocui Clientului Bunurile reclamate cu una de valoare întreagă sau va rambursa suma datorată pentru Bunurile reclamate în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare de la data examinării reclamației.
13. COMPANIA Piclo.ro rambursează Clientului costurile suportate în legătură cu procedura de reclamație, inclusiv în special costurile de livrare a Bunurilor (retur și expediere) până la cea mai ieftină metodă de livrare oferită la Piclo.ro.
14. Un client care achiziționează Bunurile în scopuri legate de activitatea profesională sau de afaceri (un client care nu este consumator) are dreptul de a depune o plângere în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
15. Clientul are, printre altele: următoarele posibilități de a utiliza metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de urmărire a reclamațiilor:
a) este în drept să solicite inspectorului provincial al Inspecției Comerțului deschiderea procedurii de mediere în vederea soluționării litigiului pe cale amiabilă;
b) Are dreptul de a se adresa instanței permanente de arbitraj de consum care funcționează pe lângă inspectorul provincial al Inspecției Comerțului pentru soluționarea unui litigiu care decurge din contractul de vânzare încheiat.
16. Utilizarea mijloacelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a cererilor este voluntară și ambele părți trebuie să își dea acordul cu procedura. Informații detaliate despre metodele extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor, precum și regulile de acces la aceste proceduri, sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale ombudsmanilor raionali (municipali) pentru consumatori, ale organizațiilor sociale ale căror atribuții statutare includ protecția consumatorilor și inspectoratele provinciale ale Inspecției Comerțului.
17. Puteți obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu care decurge dintr-un contract încheiat folosind ajutorul unui avocat raional (municipal) al consumatorilor sau al unei organizații sociale ale cărei atribuții statutare includ protecția consumatorilor, printre care: Federația Consumatorilor.
18. Rețeaua centrelor europene ale consumatorilor ajută la soluționarea litigiilor transfrontaliere. Adresele acestor instituții sunt disponibile pe site-ul Centrului European al Consumatorului  https://eccromania.ro/     19. În calitate de Consumator, puteți utiliza metode extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor și prin intermediul platformei ODR, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 2009/22/CE (Regulamentul privind litigiile consumatorilor ODR).
20. Platforma europeană ODR este un site web interactiv prin care, în calitate de Consumator, vă puteți depune reclamația. Mai jos este un link electronic către platforma ODR - ec.europa.eu/consumers/odr
21. Platforma ODR are scopul de a facilita soluționarea extrajudiciară independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă a litigiilor online dintre consumatori și comercianți cu privire la obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare online sau contractele de servicii încheiate între consumatorii rezidenți în Uniune și comercianții stabiliți în Uniune.

§20. Retragerea din contract
1. Un client care este o persoană fizică care efectuează achiziții de la Piclo.ro într-un domeniu care nu are legătură cu activitatea sa comercială sau profesională sau care este o persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când conținutul prezentului contract arată că acesta nu are un caracter profesional pentru el, care rezultă în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție în baza prevederilor privind Înregistrarea Centrală a Consumatorului sau a Drepturilor Întreprinzătorului (Informații) retrage din contractul de vânzare Bunuri achiziționate de la Piclo.ro pentru o perioadă de 365 de zile de la data plasării comenzii. Bunurile returnate de Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator nu pot fi deteriorate sau nu pot prezenta urme de utilizare. În cazul în care Bunurile returnate sunt incomplete sau prezintă semne de utilizare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza acceptarea expedierii sau de a reduce suma rambursată.
2. Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator în conformitate cu art. 38 din Legea consumatorului, nu există dreptul de retragere din contract:
a) în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu deține control și care pot apărea înainte de termenul limită de retragere din contract;
b) în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor Consumatorului sau Antreprenorului cu drepturi de consumator, servind la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia;
c) în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are un termen de valabilitate scurt;
d) în care obiectul serviciului este un articol livrat în ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea coletului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă coletul a fost deschis după livrare;
e) în care obiectul serviciului sunt articole care, după livrare, prin natura lor, sunt inseparabile legate de alte articole;
f) în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate în ambalaj sigilat, dacă coletul a fost deschis după livrare;
g) pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, dacă prestarea serviciului a început cu acordul expres al Consumatorului sau al Întreprinzătorului cu drepturi de consumator înainte de termenul limită de retragere din contract și după ce antreprenorul l-a informat despre pierderea dreptului de retragere din contract;
h) pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament.
3. Pentru a respecta termenul limitat, este suficient să trimiteți o declarație de retragere din contract înainte de expirarea termenului.
4. Declarația de retragere din contract poate fi depusă de către un Consumator sau un Antreprenor cu drepturi de consumator pe formularul atașat ca Anexa nr. 1 la Regulamente sau pe formularul al cărui model constituie Anexa nr. 2 la Drepturile Consumatorului.
5. Costul expedierii Bunurilor către Client și de la Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator în cazul retragerii din contract este suportat de COMPANIA Piclo.ro până la cea mai ieftină metodă de livrare oferită la Piclo.ro. Costul de transport se adauga la valoarea Bunurilor si se ramburseaza in contul indicat de Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator.
6. Bunurile împreună cu declarația de retragere din contract sau formularul de retur trebuie trimise la următoarea adresă: MGD sp. z o. o. Ul. Książe Ziemowita 53 (cladirea 4A) 03-885 Varșovia
7. Piclo.ro nu acceptă nicio livrare trimisă ramburs la livrare.
8. In cazul unui Client care este Antreprenor cu drepturi de consumator si care isi exercita dreptul de retragere din contract, Vanzatorul are dreptul de a verifica daca contractul incheiat de aceasta persoana a fost de natura profesionala pentru acesta si dacă retragerea din contract a fost posibilă. Vânzătorul își rezervă prin prezenta că, în cazul în care aceste condiții nu sunt îndeplinite, este îndreptățit să nu țină cont de declarația de retragere a Antreprenorului din contractul cu drepturile consumatorului.
9. Conținutul digital achizitionat de către Client și nelivrat pe un suport tangibil nu face obiectul retragerii din contract.

§21. Disponibilitatea serviciului
1. În măsura permisă de lege, Piclo.ro nu este răspunzător pentru nici o întrerupere, inclusiv întreruperi, în funcționarea Piclo.ro cauzate de forță majoră, acțiuni neautorizate ale terților sau incompatibilitatea Piclo.ro cu infrastructura tehnică a Clientului.
2. Piclo.ro depune toate eforturile pentru a se asigura că serviciile oferite în cadrul Piclo.ro sunt la cel mai înalt nivel, totuși Piclo.ro nu exclude posibilitatea suspendării temporare a disponibilității Piclo.ro în cazul în care este nevoie de efectuarea de întreținere, inspecție, înlocuire a echipamentelor sau în legătură cu necesitatea de a moderniza sau extinde Piclo.ro.

§22. Folosind Piclo.ro
Utilizatorul poate folosi toate funcționalitățile disponibile ale Piclo.ro, inclusiv achiziționarea de Bunuri disponibile în gama Piclo.ro.

§23. Opinii
Piclo.ro se asigură că opiniile publicate pe site-ul piclo.ro provin de la consumatori care au cumpărat sau au folosit un anumit produs. Verificarea se realizează după cum urmează: la adăugarea unui aviz, consumatorul este obligat să furnizeze numărul comenzii la care se referă avizul. În cazul în care comanda nu a inclus un produs pentru care consumatorul dorește să adauge o recenzie, sistemul îl respinge automat.

§24. Pozitionarea produsului
Pe categorii
Produsul apare pe pagina unei anumite categorii dacă i-a fost atribuit anterior. Pe paginile de categorii, numărul de rezultate este de 750, cu excepția cazului în care este o categorie combinată - atunci 300. Sortarea produselor pe paginile de categorii ia în considerare 3 parametri: rata de clic a unui produs dat, rata de adăugare în coș și prețul de vânzare al produsului. Cu cât produsul acestor parametri este mai mare, cu atât un produs dat apare mai mare pe pagina categoriei.

În motorul de căutare
În primul rând, motorul de căutare selectează produse din baza de date care conțin fraza căutată în titlul/denumirea produsului, ținând cont de versiunea lingvistică curentă (căută doar în limba în care este afișată pagina). Apoi rezultatele sunt sortate în funcție de filtrele selectate (dacă căutăm bestselleruri, produse recomandate, produse noi etc. - produsele care îndeplinesc aceste condiții sunt mutate în partea de sus a listei). Rezultatele sunt apoi afișate utilizatorului.

III Dispoziții finale

§25. Contactați Piclo.ro
Pentru a contacta Piclo.ro, vă rugăm să trimiteți un mesaj la următoarea adresă de e-mail: info@piclo.ro

§26. Valabilitatea prevederilor
În cazul în care anumite prevederi ale Regulamentelor sunt considerate invalide de către o instanță sau o autoritate publică competentă în cauză, celelalte prevederi rămân în vigoare.

§27. Competența instanței
1. Orice dispute apărute între Utilizator sau un Client care nu este Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator și COMPANIA Piclo.ro vor fi soluționate de instanța care are jurisdicție asupra sediului social al COMPANIEI Piclo.ro.
2. În cazul unei dispute între un Utilizator sau un Client care este Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator și SOCIETATEA Piclo.ro, Utilizatorul sau Clientul are dreptul de a alege instanța competentă să soluționeze disputa dintre instanțele comune competente.

§28. Reglementări aplicabile
În problemele care nu sunt reglementate în Regulamente, se aplică prevederile legii poloneze.

§29. Blocarea mesajelor trimise
În cea mai mare măsură permisă de lege, Piclo.ro nu este responsabil pentru blocarea de către administratorii serverului de e-mail a trimiterii mesajelor la adresa de e-mail indicată de Utilizator sau Client și pentru ștergerea și blocarea e-mailurilor prin software-ul instalat pe computerul utilizat de Utilizator sau Client.

§30. Modificări ale Regulamentelor
1. Regulamentele pot fi modificate de COMPANIA Piclo.ro, cu condiția ca Regulamentele actualizate să fie puse la dispoziție spre revizuire de către Utilizatori, Clienți și Vizitatori cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea lor în vigoare într-un mod care să asigure oportunitatea de a se familiariza cu prevederile noi sau modificate.
2. În cazul în care modificarea prevederilor Regulamentului nu este acceptată, Utilizatorul este obligat să se contacteze cu Piclo.ro electronic în termen de 14 zile de la primirea informațiilor despre modificările Regulamentului pentru a informa despre lipsa consimțământului.
3. În cazul în care modificarea prevederilor Regulamentului nu este acceptată, imediat după ce Piclo.ro obține astfel de informații, contul Utilizatorului va fi șters de pe Piclo.ro și noile prevederi ale Regulamentului nu se vor aplica acestuia.
4. Comenzile plasate de Clienți înainte de intrarea în vigoare a modificărilor la reglementări sunt procesate în conformitate cu prevederile reglementărilor existente.

§31. Disponibilitatea Regulamentelor
Reglementările sunt disponibile pentru vizualizare în format electronic pe site-ul web https://piclo.ro/pages/statut.

§32. Intrarea în vigoare a Regulamentelor
Regulamentele intră în vigoare la 1 februarie 2024.